Allen Judy

A rendezvényszervezés nagykönyve

Események szervezése és menedzselése – kezdőknek és haladóknak


A média

Ha a sajtó képviselőit is meghívjuk rendezvényünkre, akkor meg kell tudnunk, hogy mikor és milyen minőségben lesznek jelen. Vendégekként kezeljük őket? Ha igen, akkor velük is számolni kell az étel- és italfogyasztásnál. Lesz-e külön sajtótájékoztató? Milyen igényekkel állnak elő? A mi érdekünk is, hogy kiderítsük, mik az elvárásaik, és hogy megfeleljünk azoknak. Kellhet egy parkoló a stábkocsinak, vagy némi hely a kábeleknek, esetleg egy közvetítő csatorna, amire rácsatlakozhatnak. Ha élő tudósítás lesz, akkor megszabott időben kell elkészíteniük az interjúkat. Szánjunk időt arra, hogy felmérjük az igényeiket. Ennél még egy fokkal jobb, ha előre felkészülünk rájuk. A legfontosabb tanács: rendeljünk ki néhány embert, akik csak a sajtóval foglalkoznak, és biztosítják, hogy a szükséges időben elérjék az interjúalanyokat. Készítsünk elő sajtóanyagot, és a fényképezési listájuk alapján egyeztessünk azokkal az emberekkel, akiket együtt akarnak lefotózni. Az egyik színvonalas rendezvényen a bálterem mellett berendeztek egy különálló, oldalsó szobát, ahol a sajtó csendes, nyugodt környezetben dolgozhatott, ehettek, ihattak, megkapták a sajtóanyagot és így tovább. Egy erre beosztott alkalmazott bekísérte a fontos interjúalanyokat, így nem kellett mindezt a főeseményen intézni, miközben esetleg épp egy fontos beszélgetés közepén vannak a vendégek.

A rendezvényszervezés nagykönyve

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 760 9

A rendezvényszervezésben nincsenek főpróbák. A kezdeti tervezéstől az operatív munkáig rendezvényünk minden egyes eleme cégünk arculatát tükrözi. Akár termékbemutatót, akár konferenciát, kongresszust, inszentív programot vagy jótékonysági gálát tartunk, mindig észben kell tartanunk, hogy a részletekben rejlik a rendezvényszervezés varázsa és veszélye is.

A rendezvényszervezés nagykönyve kezünkbe adja azokat az eszközöket, amikre szükség lehet egy rendezvény stílusos megvalósításához, valamint a meglepetések és váratlan kiadások elkerüléséhez. A gyakorlatban is hasznosítható mű egyaránt szól rendezvényszervezőknek, PR- és kommunikációs cégeknek és ügyfeleiknek, marketing és vállalati kommunikációs szakértőknek, jótékonysági és nonprofit szervezeteknek, vendéglátó- és szórakoztató ipari szakembereknek. A mű magyar adaptációjának létrehozásában Görög Ibolya működött közre szakértőként, s gondoskodott arról is, hogy három különböző hazai program megvalósítása is elérhető legyen a Függelékben.

Judy Allen a rendezvény- és életmódszervezés egyik legnevesebb szakértője a világon. Az egyedi események megszervezésében szerzett átfogó tapasztalatát és az összes érzékre ható elemeket felhasználó tervezési alapelveit felhasználva a világ minden táján dolgozott már vállalatvezetőkkel, elnökökkel, Oscar-díjasokkal.

Hivatkozás: https://mersz.hu/allen-a-rendezvenyszervezes-nagykonyve//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave