Zátori Anita

Élménymenedzsment a turizmusban


Az élménybevonódás ok-okozati tényezői

A szolgáltató és a fogyasztó közötti interakció, az élménykörnyezet, amelyben a szolgáltatás megvalósul, valamint a szolgáltatás személyre szabhatósága az élménybevonódást befolyásoló legfőbb tényezők. Ugyanakkor az élménybevonódás, azaz a fogyasztás során létrejött élmény, határozza meg az élmény autentikusságának észlelését és a későbbiekben az élmény emlékezetességét. Mindezt a 3.2. ábra illusztrálja.

Élménymenedzsment a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 232 2

Abban a korban élünk, amikor már szinte minden „élmény”, akár a napi bevásárlás is. A szolgáltatások fogyasztása, helyszínek meglátogatása vagy akár a rokonlátogatás is mind-mind valamilyen élménnyel jár. A turisztikai, vendéglátóipari vagy eseményszervező vállalakozás számára azonban nem a „valamilyen élmény” létrahozása a cél, hanem a vendégek elvárásainak megfelelő vagy azon túl is mutató élmények létrehozása, amely egyúttal képes a szolgáltató vállalkozás céljainak megvalósulását is támogatni.

Ajánlom a könyvet mindazoknak, akik számára fontos az élmények kialakításának és létrehozásának folyamata és módszertana, amelyeket alkalmazhatnak is saját munkájukban, üzemelésükben.

Puczkó László

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/zatori-elmenymenedzsment-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave