Nádori Gergely, Prievara Tibor

21. századi pedagógia


Óramegfigyelési adatlap

 
Dátum:
Intézmény:
Tantárgy:
Évfolyam:
Megfigyelő neve:
JEGYZŐKÖNYV ÓRAMEGFIGYELÉSHEZ
1. Milyen IKT-eszközöket használtak, és mire?
2. Volt-e kollaboráció az órán? Ha igen, milyen? (például pármunka, csoportmunka)
3. Hányszor és milyen formában volt lehetőségük a diákoknak megnyilvánulni?
4. Hány alkalommal szóltak hozzá az órához a diákok (minimum egy összetett mondatban, szóban vagy írásban)?
Diákok száma:
Szóbeli megnyilvánulás(ok):
Írásbeli megnyilvánulás(ok):
5. Hányszor kérdeztek a diákok az órán?

21. századi pedagógia

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 102 8

Egyre többet hallunk a pedagógiai gyakorlat megváltoztatásának szükségességéről. Erről szól a Digitális Oktatási Stratégia, de a legújabb PISA felmérések eredményei is kiemelték valamilyen adaptív változás szükségességét. Megváltoztak a diákok, a későbbi megélhetéshez szükséges képességek, általában a tudásról alkotott képünk és annak produktív használatának képlete is. Ahhoz, hogy hatékonyabb lehessen a közoktatás, ezeket a fontos változásokat a pedagógiai tanulmányokban is hasznos (és talán szükséges) lenne megjeleníteni. A tanártovábbképzésben egyre nagyobb igény mutatkozik az ilyen témájú, ám erősen gyakorlati jellegű, kiadványok iránt (pl. A 21. századi tanár meglepő sikere 2015-ben). Az egyetemi tanárképzésben, illetve a tanártovábbképzési programokban a jelenleg használt tankönyvek, kézikönyvek tovább gondolása, kiegészítése, az új oktatási paradigmához szükségszerűen és organikusan kapcsolódó kiadványra komoly szükség és igény lenne.

Hivatkozás: https://mersz.hu/nadori-prievara-21-szazadi-pedagogia//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave