Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


Sajtóreklámok

Az újságokban, illetve magazinokban a negyed-, fél-, valamint egész oldalas reklámok a leggyakoribbak. A hirdetéseket úgy szedik, hogy az olvasók jól el tudják különíteni őket az újságcikkektől. Ha egy magazinban lévő reklám cikk jellegű, akkor speciális jellel vagy szöveggel látják el, esetleg a megjelölt hirdetési oldalakon közlik, hogy mindenki számára nyílvánvaló legyen: fizetett hirdetésről van szó.

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave