Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


Pozicionálás a tartalmi környezet alapján

A pozicionálás legegyszerűbb formája, amikor a tartalmi környezet alapján választjuk meg a reklám helyét. A hagyományos média alkalmazza leginkább ezt az eszközt. Például újságokon keresztül nem és kor szerint vagy egy szűkebb piaci csoportra koncentrálva lehet pozicionálni. Ennek megfelelően kell sportújságban, tinédzsereknek szóló magazinban vagy kutyabarátok által olvasott lapokban reklámozni.

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave