Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


CPM (Cost Per Mille)

Az elsősorban szalagcsíkok és klasszikus reklámok esetén leggyakrabban használt árképzési módszer az úgynevezett CPM, vagy más néven ezer megjelenésre jutó költség. A CPM azt az összeget adja meg, amelyet a hirdető reklámjának ezer alkalommal történő megjelenéséért fizet. Ezt a mértékegységet a hagyományos reklámozásban is használják.

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave