Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


Az online marketingkommunikáció viszonya a marketing egyéb területeivel

Az online marketing viszonylag új terület a marketingben. A sikeres internetes marketinghez tisztában kell lennünk a hagyományos marketingfolyamat alapjaival is, beleértve a szükségletek felmérését, piackutatást, termékfejlesztést, árképzést, elosztást, reklámot, PR-tevékenységet, az értékesítésösztönzést és értékesítést.

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave