Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


Tartalom

A három közül talán a legfontosabb a tartalom. Az egész folyamat a tartalom megtervezésével és összeállításával kezdődik. Ez jeleníti meg a termékeket, a cég által képviselt értékeket, márkákat, s összességében befolyásolja a vállalatról kialakult képet. Az internet alapvetően tartalomközpontú média, ahol az információ sokféle módon megjelenhet. A legegyszerűbb a sima szövegforma, de az információ éppúgy megjelenhet kép, mozgókép és hang formájában is. A gazdag média (rich media) ezek ötvözete. Ez lehet a leghatékonyabb, de a legnagyobb bukás is, ugyanis meg kell találni ezen megjelenési formák olyan keverékét, amely ráirányítja az emberek figyelmét a lényegre, nem pedig elrejti azt. Nem érdemes egy oldalt megtölteni nagyméretű képekkel és flash animációkkal csak azért, mert színes és divatos. Ezek a sima szöveghez képest jóval nagyobb helyet és sávszélességet foglalnak, emellett zavarhatják a felhasználót.

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave