Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


A legfontosabb B2C típusú üzleti modellek

A B2C kereskedelem, a hagyományos kereskedelemhez hasonlóan termékek értékesítését jelenti a fogyasztó felé. A részt vevő cégek az egyéni vásárlókat kívánják elérni, akik számos esetben online fizetnek (Bányai–Novák, 2011). Az e-kereskedelem legismertebb és legelterjedtebb formája. A B2C online kereskedelmében a legjelentősebb részpiacok közé tartoznak: értékesítő webáruházak, online aukciós piacterek, ár-összehasonlító oldalak, online apróhirdetések (ingatlan, autó, állás), turisztikai szolgáltatások, amelyekhez tartoznak repülőjegyek, utazás- és szállásfoglalások, kultúra és szórakozás mint a koncert-, mozi- és színházjegyek vásárlása, pénzügyi és biztosítási ügyletek, online játék és szerencsejáték, valamint egyéb részpiacok, például felnőtt tartalmak vagy illegális letöltőoldalak.

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave