Szántó Richárd, Köves Alexandra, Gáspár Judit, Esse Bálint

Döntések a sportban


Szponzor

A különböző sporthoz, művészetekhez vagy szórakoztatáshoz kötődő szervezetek szponzorációja 2016-ban globális szinten elérte a 60 milliárd dollárt, melynek döntő része sportszervezeteknél csapódott le. A sportszervezetek működése sokszor elválaszthatatlan a szponzorációtól, bizonyos sportágak esetében – ilyen például az autóversenyzés – a költségek döntő hányadát szponzorációs bevételekből fedezik.127 Ebben a fejezetben a szponzorok döntéseit tekintjük át, elsősorban azt vizsgálva, hogy a szponzorok milyen tényezőket mérlegelve hozzák meg támogatási döntésüket.

Döntések a sportban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 059 968 9

A kötet a sport érintettjeinek döntéseit veszi sorra. Bemutatja, mi befolyásolhatja a sportolók, az edzők, a bírók, a szurkolók, a média, a szponzorok, a sportfogadók, a politikusok és az utánpótlás döntéseit, milyen döntéshozatali csapdákkal szembesülnek ezek a szereplők és milyen etikai dilemmáik lehetnek a döntéseik során. Arra is választ kaphatunk, hogy miért fontos a különböző érintettek bevonása a sportról szóló döntésekbe és ezt milyen technikákkal valósítható meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/szanto-dontesek-a-sportban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave