Szántó Richárd, Köves Alexandra, Gáspár Judit, Esse Bálint

Döntések a sportban


A szponzorok motivációi

A szponzorációval a cégeknek különböző céljaik lehetnek. A szponzoráció hátterében általában elsősorban marketing-kommunikációs célok állnak: a szponzoráció a promóciós stratégia részeként összekötődhet a reklámozással, irányulhat az eladások növelésére vagy a márkaismertség erősítésére, illetve a támogatott sporttal, sportolóval való pozitív képzettársítás kiaknázására. A szponzorok számára fontos, hogy eljussanak a fogyasztóikhoz, célközönségükhöz vagy egyáltalán egy adott közösségben láthatóvá váljanak. Cél lehet, hogy a cég a legfontosabb vevőivel, fogasztóival erősebb kapcsolatot alakítson ki (például egy sportszergyártó cég esetében), de a szponzoráció más szervezetekkel, például médiavállalatokkal való kapcsolat fejlesztésére is szolgálhat. Mindezek mellett egy jól megválasztott szponzoráció tartós versenyelőnyt hozhat más vállalkozásokkal szemben.134

Döntések a sportban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 059 968 9

A kötet a sport érintettjeinek döntéseit veszi sorra. Bemutatja, mi befolyásolhatja a sportolók, az edzők, a bírók, a szurkolók, a média, a szponzorok, a sportfogadók, a politikusok és az utánpótlás döntéseit, milyen döntéshozatali csapdákkal szembesülnek ezek a szereplők és milyen etikai dilemmáik lehetnek a döntéseik során. Arra is választ kaphatunk, hogy miért fontos a különböző érintettek bevonása a sportról szóló döntésekbe és ezt milyen technikákkal valósítható meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/szanto-dontesek-a-sportban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave