Jászberényi Melinda (szerk.)

A kulturális turizmus sokszínűsége


Kommunikációs célok

A Ludwig Múzeum kommunikációs stratégiájának középpontjában a látogatóbarát múzeum imidzsének szisztematikus építése áll. A múzeum vizuális megjelenése a következetesen felépített és átgondolt stratégia részeként egy 21. századi művészeti intézmény nyitottságát közvetíti a kortárs magyar és nemzetközi szcénában zajló folyamatokra. A vizuális kultúrában betöltött szerepéből kifolyólag küldetésének tekinti a modern, letisztult formavilágú grafikai design közvetítését és mind szélesebb körű elterjesztését. Az elmúlt években számos díj igazolja e tevékenységének eredményességét.

A kulturális turizmus sokszínűsége

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 522 4

A kötet hiánypótló, szellemisége, szakmai mondanivalója teljes mértékben megfelel a legkorszerűbb turizmológiai, kultúra- és menedzsmenttudományi elvárásoknak. Szerzőgárdája – a témához illeszkedően sokszínű – egyrészt a kutatói, oktatói oldalt, másrészt a kultúra és a média területét reprezentálja. Az egyes fejezeteket olyan szakemberek neve fémjelzi, akik hitelesen, a turizmus modern, transzdiszciplináris fogalomrendszerében gondolkodva adják közre a turizmus és a kultúra szimbiózisának egy-egy szegmensét. A feldolgozott témák izgalmasak, a turizmuskutatás és a turizmusipar fő áramlatához tartoznak, a szövegezés stílusa a tudományosság és a közérthetőség kritériumának egyaránt megfelel.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/jaszberenyi-a-kulturalis-turizmus-sokszinusege//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave