Jászberényi Melinda (szerk.)

A kulturális turizmus sokszínűsége


Marketing és partnerek

Az alternatív túrák szervezőit a marketingtevékenységük jellege is megkülönbözteti, ugyanis elhatárolódnak a fizetős reklámtól vagy PR-hirdetésektől. Ehelyett igyekeznek olyan különleges és figyelemfelkeltő értékajánlatokat létrehozni, amelyek médiavisszhangot generálnak, habár ezt nem sikerül elérni minden egyes túra kapcsán, de sok esetben igen. Immár több tévériport, számtalan rádióbeszélgetés és még több offline és online magazin és hírportál foglalkozott a túráikkal. Emellett a közösségi marketingre és kapcsolati marketingre fektetnek nagy hangsúlyt. Az alternatív szolgáltatók a partnerség fogalmát üzletpolitikai szintre emelték.

A kulturális turizmus sokszínűsége

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 522 4

A kötet hiánypótló, szellemisége, szakmai mondanivalója teljes mértékben megfelel a legkorszerűbb turizmológiai, kultúra- és menedzsmenttudományi elvárásoknak. Szerzőgárdája – a témához illeszkedően sokszínű – egyrészt a kutatói, oktatói oldalt, másrészt a kultúra és a média területét reprezentálja. Az egyes fejezeteket olyan szakemberek neve fémjelzi, akik hitelesen, a turizmus modern, transzdiszciplináris fogalomrendszerében gondolkodva adják közre a turizmus és a kultúra szimbiózisának egy-egy szegmensét. A feldolgozott témák izgalmasak, a turizmuskutatás és a turizmusipar fő áramlatához tartoznak, a szövegezés stílusa a tudományosság és a közérthetőség kritériumának egyaránt megfelel.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/jaszberenyi-a-kulturalis-turizmus-sokszinusege//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave