Matiscsákné Lizák Marianna (szerk.)

Emberi erőforrás gazdálkodás


10.4. számú melléklet

Egy oktatásszervezői feladatkörben dolgozó munkavállaló feladatprofilja
Munkakör megnevezése: oktatásszervező
Feladat-csoportok
Feladatok
F1: Tanfolyamot szervez
F11: Az intézmény képzési terve alapján feltárja a képzési szükségleteket
F12: Megkeresi a képzésben érdekelt közvetlen partnereket
F13: Gondoskodik a képzés személyi feltételeiről
F14: Gondoskodik a képzés tárgyi feltételeiről
F15: Gondoskodik az optimális tanulási környezetről
F16: Kidolgozza és megszervezi a képzés minőségi folyamatait
F17: Tájékoztatást nyújt a panaszkezelésről
F18: Biztosítja a tanfolyamra vonatkozó tájékoztatókhoz, valamint más szükséges dokumentumokhoz (képzési tervhez, képzési programhoz, panaszkezelési szabályzathoz stb.) való hozzáférés
F19: Biztosítja az előzetesen megszerzett tudás mérését, és ennek alapján gondoskodik a képzés tartalmának, illetve folyamatának egyénre szabott alakításáról
F2: Pénzügyi menedzselést végez
F21: Ismeri és használja az intézmény kalkulációs sablonját, illetve pénzügyi rendszerét
F22: Megtervezi egy tanfolyam teljes költség-struktúráját
F23: Partnereknek szóló pénzügyi tájékoztatót készít
F24: Intézi és dokumentálja a tanfolyam pénzügyeit
F25: A tanfolyam befejeztével pénzügyi zárást végez
F26: Javaslatot tesz a pénzügyi rendszer korszerűsítésére
 
 
 
F3: Kapcso-latot keres, tart és épít
F31: Kapcsolatot tart az állami foglalkoztatási szerv érdekelt partnereivel
F32: Kapcsolatot tart a gazdasági kamara és az érdek-képviseleti szervezetek képviselőivel
F33: Kapcsolatot tart a minisztériumok, illetve az állami szakképzési és felnőttképzési intézet érintett munkatársaival
F34: Kapcsolatot tart az illetékes önkormányzat képviselőivel
F35: Kapcsolatot tart a szakmai és civil szervezetekkel
F36: Kapcsolatot tart a releváns vállalatokkal, intézményekkel
F37: Fejleszti a képzőintézmény kapcsolat-rendszerét
F38: Együttműködik az intézmény érintett munkatársaival
 
 
F4: Támogatást nyújt
F41: Tájékozódik
F42: Meghallgat
F43: Kérdez
F44: Tájékoztatást nyújt
F45: Javaslatot tesz
F46: Panasz-kezelést végez
F47: Másokat meggyőz
 
 
 
F5: Információt szervez, feldolgoz és továbbít
F51: Információt szerez
F52: Információt rögzít, dokumentál
F53: Információt értékel
F54: Információt továbbít
F55: Gondoskodik az információ rendszeres aktualizálásáról
F56: Külső kommunikációt folytat
 
 
 
 
F6: Ügyviteli és adminisztratív munkát végez
F61: Az intézmény adatbázi-sában adatrögzítést végez, és nyilvántartást vezet
F62: Beszá-molókat készít
F63: Tanfolyami tájékoztatót készít
F64: Jelentkezéseket kezel
F65: Az intézmény sablonok felhasználásával felnőtt-képzési,
illetve oktatói szerződést készít
F66: Kom-petencia- és OKJ-s bizonyít-ványokat kezel
F67: Vezeti, nyilvántartja és öt évig archiválja az alábbi dokumentumokat: jelenléti íveket, a haladási naplót, a bizonyítványok hitelesített másolatát, az átvételi elismervényt, alvállalkozói, megbízási, bérleti szerződések egy eredeti példányát stb.
F68: Jogszabályi előírásoknak megfelelő személyi adatkezelést végez
F69: Megfelelően vezeti a képzés megvalósításával összefüggő dokumentumokat
F70: Gondoskodik arról, hogy az adott képzés – a valóságnak megfelelően – szerepeljen az állami foglalkoztatási szerv nyilvántartásában
F7: Az eszközök interaktív alkalmazását végzi
F71: Iroda-technikai eszközöket (PC, Power-Point stb.) készségszinten használ
F72: Internetet használ és intézményi weboldalt kezel
F73: Oktatástechnikai eszközöket jártasság szinten használ
F74: Adminisztrációs menedzsment-rendszert használ
F75: Tanulást támogató menedzsmentrendszert használ
 
 
 
 
 
Forrás: Henczi, Nemeskéri és Zöllei (2007) 163 p.

Emberi erőforrás gazdálkodás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Wolters Kluwer Kft.

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 295 617 6

A könyv szerzői - több felsőoktatási intézmény (Eger, Gödöllő, Miskolc, Szeged és Pécs) HR iránt elkötelezett oktatói és kutatói - egy egységes, az emberi erőforrás gazdálkodással kapcsolatos felfogás bemutatását tűzték ki célul.

A kiadvány a nemzetközi és hazai sztenderdeknek megfelelő témaköröket mutatja be, de elsődleges célja, hogy az elmúlt években megjelenő új módszereket, fogalmakat, eszközöket és gyakorlatokat ismertesse. Egyes fejezetei önmagukban is értelmezhetőek, így a könyv alkalmas különböző oktatási intézmények különböző tantárgyainak oktatására is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/matiscsakne-emberi-eroforras-gazdalkodas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave