Demeter Krisztina (szerk.)

Termelés, szolgáltatás, logisztika


Működési stratégiák és hatásuk az üzleti teljesítményre

Az értékteremtő folyamatokkal kapcsolatos döntések, a kapcsolódó stratégiák kialakítása, majd megvalósítása – ahogyan már eddig is láthattuk – hatással van az üzleti teljesítményre: befolyásolja a versenytényezők alakulását, a kiszolgálási színvonal elemeit, s az ezek biztosításához szükséges erőforrás-felhasználást, így a költségszerkezetet és a költségszintet, a befektetési igényt és a kapcsolódó finanszírozási szükségletet egyaránt. A 13.2. táblázatban könyvünk fejezeteit követve arra mutatunk példákat, hogy az értékteremtő folyamatokkal kapcsolatos döntések hogyan, milyen tényezőkön keresztül befolyásolhatják az említett jellemzőket.

Termelés, szolgáltatás, logisztika

Tartalomjegyzék


Kiadó: Wolters Kluwer Kft.

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 295 608 4

A Budapesti Corvinus Egyetem Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszékének könyvét ajánljuk, egy olyan könyvet, amely az oktatásban, gyakorlatban, kutatásban felhalmozott mintegy két évtizedes kollektív tudásanyagra épít. A „Termelés, szolgáltatás, logisztika” a felsorolt területek stratégiai vonulataira helyezi a hangsúlyt, stratégiai döntéseket, magyarázatokat, összefüggéseket felsorakoztatva azzal a céllal, hogy az Olvasók döntéseiket tudatosan és körültekintően tudják meghozni. Külön figyelmet szentel a hálózatos gazdaságnak, a globalizációnak, a szolgáltatások rendkívüli megerősödésének, vagy a fenntarthatóság kérdéseinek és következményeinek. A jól strukturált elméleti kereteket, fogalmakat, összefüggéseket számos gyakorlati példával támasztja alá, így azokat érthetővé teszi az elmélettől távolabb elhelyezkedő Olvasók számára is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/demeter-termeles-szolgaltatas-logisztika//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave