Demeter Krisztina (szerk.)

Termelés, szolgáltatás, logisztika


Ár/költség

Az ár általában a vállalat tágabb versenypolitikájának része, és döntően a marketing felségterülete. Elképzelhető, hogy egy termék árát azért nem igazítják alacsonyabb költségeihez, hogy annak imázsa ne szenvedjen csorbát, mivel a magas ár egyben magasabb minőséget is sugall. A költségek azonban – hosszú távon mindenképpen – az árak egyfajta minimumszintjét határozzák meg, és e költségek jelentős része a működés területén merül fel. A továbbiakban tehát – bár tudatában vagyunk az ár és a költség közötti különbségeknek – a költségek versenyelőnyforrásként való használatáról ejtünk néhány szót.

Termelés, szolgáltatás, logisztika

Tartalomjegyzék


Kiadó: Wolters Kluwer Kft.

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 295 608 4

A Budapesti Corvinus Egyetem Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszékének könyvét ajánljuk, egy olyan könyvet, amely az oktatásban, gyakorlatban, kutatásban felhalmozott mintegy két évtizedes kollektív tudásanyagra épít. A „Termelés, szolgáltatás, logisztika” a felsorolt területek stratégiai vonulataira helyezi a hangsúlyt, stratégiai döntéseket, magyarázatokat, összefüggéseket felsorakoztatva azzal a céllal, hogy az Olvasók döntéseiket tudatosan és körültekintően tudják meghozni. Külön figyelmet szentel a hálózatos gazdaságnak, a globalizációnak, a szolgáltatások rendkívüli megerősödésének, vagy a fenntarthatóság kérdéseinek és következményeinek. A jól strukturált elméleti kereteket, fogalmakat, összefüggéseket számos gyakorlati példával támasztja alá, így azokat érthetővé teszi az elmélettől távolabb elhelyezkedő Olvasók számára is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/demeter-termeles-szolgaltatas-logisztika//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave