Demeter Krisztina (szerk.)

Termelés, szolgáltatás, logisztika


A kereslet megismerése

Általában minden termék kereslete egyedi mintázatokkal jellemezhető, amely azonban mutathat területi, fogyasztói csoportok és időszakok szerinti eltéréseket. Ebben a részfejezetben összegyűjtöttük, hogy melyek lehetnek azok a hatások, amelyek az egyes termékek keresleti mintázatait befolyásolják (Crum – Palmatier 2004; Varley 2006; Wallace – Stahl, 2002). Az azonosított befolyásoló tényezők körét alapvetően három fő csoportra bontottuk: általános környezeti hatásokra, a piaci környezet tulajdonságaira, illetve a termék tulajdonságaira. A továbbiakban számba vesszük az egyes csoportok elemeit, rövid leírást adunk róluk, és példákkal szemléltetjük őket.

Termelés, szolgáltatás, logisztika

Tartalomjegyzék


Kiadó: Wolters Kluwer Kft.

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 295 608 4

A Budapesti Corvinus Egyetem Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszékének könyvét ajánljuk, egy olyan könyvet, amely az oktatásban, gyakorlatban, kutatásban felhalmozott mintegy két évtizedes kollektív tudásanyagra épít. A „Termelés, szolgáltatás, logisztika” a felsorolt területek stratégiai vonulataira helyezi a hangsúlyt, stratégiai döntéseket, magyarázatokat, összefüggéseket felsorakoztatva azzal a céllal, hogy az Olvasók döntéseiket tudatosan és körültekintően tudják meghozni. Külön figyelmet szentel a hálózatos gazdaságnak, a globalizációnak, a szolgáltatások rendkívüli megerősödésének, vagy a fenntarthatóság kérdéseinek és következményeinek. A jól strukturált elméleti kereteket, fogalmakat, összefüggéseket számos gyakorlati példával támasztja alá, így azokat érthetővé teszi az elmélettől távolabb elhelyezkedő Olvasók számára is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/demeter-termeles-szolgaltatas-logisztika//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave