4. sz. melléklet. A Balassa-index tartósságát vizsgáló Kaplan–Meier túlélési ráták és a túlélési függvények egyenlőségére vonatkozó tesztek, termékszinten
Termék/Év
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
Log- rank
Wilcoxon- teszt
golfautó és egyéb
0,97
0,94
0,9
0,86
0,82
0,78
0,74
0,7
0,66
0,62
0,57
0,53
0,49
0,45
0,40
0,35
0,29
0,23
0,15
0,03
0
0
benzines <1000 cm3
0,97
0,94
0,92
0,89
0,86
0,83
0,79
0,77
0,74
0,71
0,67
0,64
0,59
0,54
0,49
0,44
0,39
0,33
0,26
0,14
benzines 1001–1500 cm3
0,98
0,95
0,93
0,9
0,88
0,85
0,82
0,79
0,76
0,73
0,69
0,65
0,61
0,57
0,53
0,49
0,44
0,4
0,35
0,25
benzines 1501–3000 cm3
0,97
0,95
0,93
0,9
0,87
0,85
0,83
0,81
0,78
0,75
0,72
0,7
0,67
0,63
0,58
0,53
0,47
0,4
0,31
0,17
benzines >3001 cm3
0,97
0,94
0,91
0,88
0,84
0,81
0,77
0,73
0,69
0,64
0,61
0,57
0,53
0,49
0,45
0,4
0,34
0,28
0,2
0,07
dízel <1500 cm3
0,97
0,94
0,9
0,86
0,83
0,8
0,77
0,74
0,7
0,66
0,61
0,57
0,53
0,48
0,43
0,37
0,31
0,26
0,19
0,08
dízel 1501–2500 cm3
0,97
0,94
0,92
0,89
0,85
0,82
0,78
0,74
0,71
0,67
0,64
0,61
0,56
0,51
0,48
0,44
0,39
0,32
0,23
0,11
dízel >2500 cm3
0,97
0,94
0,91
0,88
0,85
0,82
0,78
0,74
0,71
0,67
0,63
0,59
0,54
0,49
0,44
0,39
0,34
0,28
0,2
0,11
egyéb
0,96
0,93
0,89
0,85
0,81
0,77
0,73
0,69
0,64
0,59
0,54
0,49
0,44
0,4
0,36
0,33
0,28
0,23
0,18
0,08
Saját számítások a WITS. (2017) adatok alapján