Magyar Tudomány 2020/8
Tartalomjegyzék
- 2020/08
- Tematikus összeállítás • Célegyenesben az MTA Tantárgy-pedagógiai Kutatási Programja
- Bevezetés. Az eredményes tanítás és tanulás kutatása
- Családtörténetek hiánya, történelemtől elidegenedett nemzedék, új ifjúsági sebezhetőségek és történelemtanítás
- Az MTA–ELTE Digitális Írástudás és Irodalomoktatás Kutatócsoport bemutatása
- Lépések a korszerű földrajzoktatás felé: egy problémaorientált oktatási lehetőségeket és digitális technológiai újításokat kínáló eszközfejlesztés eredményei
- A kutatásalapú kémiatanítás tanulása
- Műszaki informatikai szakmódszertan a modern oktatásban
- Matematika a Tantárgy-pedagógiai Kutatási Programban: egy „kritikus barát” gondolatai
- Zenetanítás koronavírus-járvány idején. Gondolatok a zenetanításról és a Magyar Tudományos Akadémia Tantárgy-pedagógiai Kutatási Programjáról
- Külső megfigyelői vélemény a Magyar Tudományos Akadémia Tantárgy-pedagógiai Kutatási Programjának megvalósításáról
- Bevezetés. Az eredményes tanítás és tanulás kutatása
- Tanulmányok
- Onkoreumatológia: összefogás a társszakmák között a tudományban és a gyógyításban
- Készpénzhasználatra ható tényezők vizsgálata Magyarországon a 2011–2019-es időszakban
- „Vissza a jövőbe?”, avagy a posztinternacionális politika és a nem állami szereplők térnyerése
- „A kormányozhatatlan kormányzása” – ki irányítja a világpolitikát?
- Onkoreumatológia: összefogás a társszakmák között a tudományban és a gyógyításban
- Megemlékezés
- Könyvszemle
- Kitekintés
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2020
Folyóirat: Magyar Tudomány
ISSN: 1588-1245
A Magyar Tudományos Akadémia folyóirata Alapítva: 1840
Hivatkozás: https://mersz.hu/magyar-tudomany-20208//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero