2.2. Mit nevezünk eredményes szakmai fejlődésnek és tanulásnak?

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

A MoTeL-kutatás elméleti keretrendszerének kialakításakor kiindulópontnak tekintettük, hogy az egyéni, csoportos és intézményi tanulási folyamatok egymásba ágyazódásában létrejövő tudás és tanulás az eredményességi mutatók egyéni és szervezeti szintű változóinak kölcsönös értelmezését kívánja meg, azaz egy tágabb eredményesség-értelmezést kér, melyben a tanulás eredményén kívül az is kiemelten fontos, hogy milyen út vezet odáig. Az eredmény ebben az értelemben nemcsak a szakmai tudásban, az ismeretekben, képességekben, attitűdbeli elemekben ragadható meg, hanem a változásban, a gyakorlat (egyéni és szervezeti) változásában is (Rapos et al., 2020). Az eredményesség kulcsa tehát ebben a megközelítésben a változáshoz való alkalmazkodás képességében rejlik (Czető, 2020).
Tartalomjegyzék navigate_next
Keresés a kiadványban navigate_next

A kereséshez, kérjük, lépj be!
Könyvjelzőim navigate_next
A könyvjelzők használatához
be kell jelentkezned.
Jegyzeteim navigate_next
Jegyzetek létrehozásához
be kell jelentkezned.
    Kiemeléseim navigate_next
    Mutasd a szövegben:
    Szűrés:

    Kiemelések létrehozásához
    MeRSZ+ előfizetés szükséges.
      Útmutató elindítása
      delete
      Kivonat
      fullscreenclose
      printsave