7. Összefoglalás
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
| 1 | Nyíri, 1984. 652. |
| 2 | Boreczky, 2021. |
| 3 | Kokas, 1998. 72. |
| 4 | Kodály, 1941/1982. I-II. |
| 5 | Deszpot, 2021a. 336. |
| 6 | Pl. kreativitásfejlesztés, zenepedagógiai, irodalmi-esztétikai, szociológiai értelemben – ld. Deszpot & Vass, 2015. |
| 7 | Garamszegi. In Tóth, 2010. |
| 8 | Faragó. In Hudra, 2021. 46. |
| 9 | Augustinus, 397k./s.a.; Kokas, 2002; Kokas et al., 2007. |
| 10 | Buber, 1953/1990; 1923/1994; 1953/2017; Kokas, 1992; 2007. |
| 11 | Ld. Kokas et al., 2007. |
| 12 | Weil, 1947/2009; Reisinger, 2009; Turai, 2012; Pilinszky, 1993; 1998; Gáncs, 2010; Hernádi, 2011. |
| 13 | Ld. Mk. 10, 13-16. |
| 14 | Ld. Key és Montessori. |
| 15 | Rousseau, 1997; Key, 1909/1976; Montessori, 1940/1995; Stein, 2015; Kokas et al., 2007; Deszpot, 2014a. |
| 16 | Ld. Wulff-féle vallásosság-skála, Pollefeyt & Bouwens, 2009. |
| 17 | Ld. a Liszt Ferencz Zeneművészeti Egyetem kínálatát zenepedagógus hallgatók számára: Kokas Klára pedagógiája választható tantárgy – ld. Tanulmányi tájékoztató 2020/2021 a LFZE honlapján. |
| 18 | Kokas, 1978/2001a. |
| 19 | Ld. Budapesten is sokszor voltak külföldi hallgatói. |
| 20 | „Az igazság szeretetével mindig együtt jár az alázat. A valódi zsenialitás nem is egyéb, mint az alázat természetfölötti erénye a gondolat világában” – Weil, 1947/2009. 112. |
| 21 | „Reszketés nélkül senki ember nem juthat el a labirintus szívébe. Ez az, amit a régiek istenfélelemnek neveztek, s ami nem egyéb, mint tiszta alázat. (…) Az alázat a nullpont ünnepélye; Isten és ember legintimebb találkozóhelye, sírás és megvigasztalódás forrásvidéke. Alázat és szegénység: két testvér, s mindkettő isteni fogantatású” – Pilinszky, 1993. II. 209. |
| 22 | „Ha eltekintünk a világtól, ez nem segít Istenhez; ha a világra meredünk, az sem segít hozzá; de aki a világot benne szemléli, az ő jelenlétében él” – Buber, 1923/1994. 94. |