3.3. A hetek tanításának közös, de eltérően megjelenő elemei
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
| 1 | Ld. Körmendy, 2015. |
| 2 | Theosophie és Von Seelenratsein. Anthropologie und Antroposophie című műveit, 1904. Ld. 1. sz. Melléklet. |
| 3 | Palánki, 2011b. s.p. |
| 4 | Ld. Kokas, 1992. |
| 5 | Kodály, 1941/1982. I. 117. |
| 6 | U.o. 258. |
| 7 | U.o. |
| 8 | Carlgren, 1970/1999, 27. 58. |
| 9 | Ld. Montessori, 1940/1995. |
| 10 | Ld. Carlgren, 1970/1999. |
| 11 | Kodály, 1941/1982. I. 93-94, 189, 246; Steiner, 2018. 51. |
| 12 | Kodály, 1941/1982. I. 268. |
| 13 | Liebertz, 1988. In Joó, 2014. |
| 14 | Dalcroze. In Uzsalyné, 2008. 14. |
| 15 | Pethő, 2011. |
| 16 | Rudolf Steiner: A gyermek nevelése – szellemtudományi szempontból. In Mészáros et al., 2003. 179. |
| 17 | Ld. Steiner szabadságfilozófiáját, amelyet pl. Die Philosophie der Freiheit [A szabadság filozófiája] című művében írt le 1918-ban, illetve a Steiner pedagógiai elveit összefoglaló művet: Szabadságra nevelés. Carlgren, 1970/1999; ld. még Montessori, 1940/1995. |
| 18 | Steiner, 2018. 69. |
| 19 | U.o. |
| 20 | Palánki, 2011a. |
| 21 | Montessori, 2003. |
| 22 | Pukánszky & Németh, 1996. |
| 23 | Kokas, 1998. 61. |
| 24 | Ld. Montessori, 1940/1995. |
| 25 | Montessori, 1940/1995; Kokas, 1972. |
| 26 | Cselekedve, illetve játszva tanulni – Joó, 2014. 88. |
| 27 | Carlgren, 1970/1999. |
| 28 | Miként Dalcroze hangsúlyozta – Daragó, 2012. |
| 29 | Mint Orff esetében – Andorka, 2013. |
| 30 | Amire Lichtwark, Steiner, Montessori és Kokas inspirálta a gyerekeket – Kay, 2009; Carlgren, 1970/1999; Montessori, 1940/1995; Kokas, 1992. |
| 31 | Kokas, 1992; Kokas et al., 2013. |
| 32 | Carlgren, 1970/1999. 58. |
| 33 | U.o. 77. |
| 34 | Kokas, 1977a. 7. |
| 35 | Stipkovits, 2012. |
| 36 | Steiner, 2018; Kokas, 1992. |
| 37 | Carlgren, 1970/1999. 44. |
| 38 | U.o. |
| 39 | U.o. Ld. Steiner művészeti előadásait: Steiner, 2013. |
| 40 | Deszpot, 2014a. 1. |
| 41 | Montessori, 1988. In Stein, 2015. 155. |
| 42 | Montessori, 1940/1995. |
| 43 | Kokas, 1992. 68. |
| 44 | Montessori, 1940/1995. |
| 45 | Kokas, 1998. 18. |
| 46 | Steiner, 2018. 67. |
| 47 | Kokas, 1998; Lindenbergerné, 2005; Székely, 2016; Fekete, 2016; Fekete, 2016. |
| 48 | Buda, 2005. |
| 49 | Kokas, 1998. 23. |
| 50 | Ld. Az érzelmek figyelme és a terápia. In Kokas et al., 2007. Ld. 3. számú Melléklet. |
| 51 | Pl. Deszpot, 2009: Zenei átváltozás. Kokas Klára komplex művészeti programja, mint pedagógia és terápia. |
| 52 | Ld. Eren & Gül, 2017; Dezfoolian, Zarei, Ashayeri & Looyeh, 2013; Grant, 2011. |
| 53 | Lindenbergerné, 2005. 171. |
| 54 | Kodály, 1941/1982. I. 304. |