5.2. Kokas Klára nevelőképének elemzése
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
| 1 | Kokas, 1972. 3. |
| 2 | Kokas et al., 2007. |
| 3 | Pilinszky, 1993. I. |
| 4 | U.o. II. 212. |
| 5 | „Minden jó, amidőn kilép a dolgok alkotójának kezéből, de minden elfajul az ember kezei között” – Rousseau, 1997. 11. |
| 6 | Kokas, 1992. 92. |
| 7 | Ld. „Alaktalan testemet már látták szemeid; könyvedben minden meg volt írva, a napok is, amelyeket nekem szántál, bár még egy sem volt meg belőlük” (Zsolt. 139,16). „Így szól az Úr, a te teremtőd, Jákób, a te formálód, Izráel: Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy!” (Ézs. 43,1). |
| 8 | Kokas, 1992. 90. |
| 9 | U.o. 92. |
| 10 | Kokas, 1998. 16. |
| 11 | U.o. 71. |
| 12 | Ld. Fichte korai antropológiai felfogását. Hankovszky, 2014. |
| 13 | Kokas, 1998. 9. |
| 14 | U.o. 15. |
| 15 | U.o. |
| 16 | Kokas, 1992. 108. |
| 17 | U.o. 48. |
| 18 | U.o. 68. |
| 19 | Buber, 1923/1994. 20-21. |
| 20 | Tóth, 2009. |
| 21 | Kokas, 1998. 20. |
| 22 | Kokas, 1992. |
| 23 | U.o. 23. |
| 24 | Ld. Piaget, 1993; Cole & Cole, 2006. |
| 25 | Kokas, 1992. 49. |
| 26 | Kokas, 1998. 75. |
| 27 | Kollár, 2016. 107. |
| 28 | Kokas, 1998. 64. |
| 29 | U.o. 69-70. |
| 30 | Kokas, 1992. |
| 31 | U.o. 24-25. |
| 32 | U.o. 24. |
| 33 | Pukánszky & Németh, 1996; Zrinszky, 1994; Czike, 2005; Restyánszki, 2005; Tókos, 2005; Fekete-Deák & Jakab, 2017. stb. |
| 34 | Zrinszky, 1994. Ld. a különböző szempontok szerinti pedagógusi szerep-felosztáskat is. Pl. Andersonnál uralkodó, illetve együttműködő, Caselman-nál feladat-, illetve gyerekcentrikus nevelőfelfogást találunk. |
| 35 | Kokas, 1992. 53. |
| 36 | U.o. 25. |
| 37 | U.o. 55-56. |
| 38 | Kokas, 1998. 69. |
| 39 | Ld. Rogers & Stevens, 1967. |
| 40 | Ld. elsősorban Key, 1909/1976; ld. még Pilinszky, 1993 I-II. |
| 41 | Kokas, 1992. 24. |
| 42 | U.o. |
| 43 | Tóth, 2009. 104. |
| 44 | Kokas, 1992. 40. |
| 45 | Pilinszky, 1993. I. 342. |
| 46 | Tóth, 2009. 106. |
| 47 | Kodály, 1941/1982. I. Ld. még Mélykútiné, 2004. |
| 48 | Tóth, 2009. 106. |
| 49 | Kokas, 1992. 118. |
| 50 | Kokas, 1998. Ld. Dienes, V.: A zenei alkotás és hatás lélektanáról, 1906. |
| 51 | Tóth, 2009. 103. |
| 52 | Kokas, 1992. 39. |
| 53 | U.o. 40. |
| 54 | U.o. |
| 55 | U.o. 58. |
| 56 | Kokas, 1992; Steiner, 1995; 2018. |
| 57 | Kokas, 1998. 18. |
| 58 | Montessori, 1995. |
| 59 | Tóth, 2009. |
| 60 | U.o. 106. |
| 61 | Kokas, 1992. 39. |
| 62 | Kokas, 1998. 23. |
| 63 | Kokas, 1992. 39. |
| 64 | Tóth, 2009, 104. |
| 65 | Ld. Kokas et al., 2013. Ld. 3. sz. Melléklet. |
| 66 | Kokas, 1992. 83. |
| 67 | Kokas, 1998. 75. |
| 68 | Tóth, 2009. |
| 69 | Kokas, 1992. 39. |
| 70 | U.o. 87. |
| 71 | Pilinszky, 1993. II. |
| 72 | U.o. I. 119. |
| 73 | U.o. II. 170. |
| 74 | Buber, 1923/1994. 13. |
| 75 | Kokas, 1992. 33. |
| 76 | U.o. |
| 77 | U.o. 87. |
| 78 | Kokas, 1998. 16. |
| 79 | Ld. Buda & László, 1981; Kollár & Szabó, 2004; Forgó, 2011. |
| 80 | Kokas, 1992. 20. |
| 81 | Ld. metakommunikáció, paralingvisztika – Buda, 1994. |
| 82 | Buda, 1994. 69. |
| 83 | Kokas, 1992. 24. |
| 84 | Kokas, 1998. 77. |
| 85 | Kokas, 1992. 52. |
| 86 | U.o. 53. |
| 87 | U.o. |
| 88 | U.o. |
| 89 | U.o. 31. |
| 90 | U.o. 48. |
| 91 | U.o. 55. |
| 92 | U.o. 86. |
| 93 | U.o. 87. |
| 94 | U.o. 25. |
| 95 | Kokas, 1998. 68. |
| 96 | U.o. 14. |
| 97 | U.o. |
| 98 | Reisinger, 2009. 44. |
| 99 | „Bach: a legnagyobbak legnagyobbika, valóban megtanítja az embert álom és józanság kontrolljára, amit személy szerint csak nagyon ritkán tudna elérni. Ez a zene: égbolt és vesztőhely, tűz és víz egyszerre, s mindkettőnek királyi meghaladása. A tenger szövegkönyve” – Pilinszky, 1993. II. 220. |
| 100 | Kokas, 1998. 64. |
| 101 | Kokas, 1992. 49. |