6.2. Kokas Klára gyermekképének jellemzői1
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
-
A gyermeki szabadság és meghatározottság – a szabadság megléte, korlátai, a szabadon alkotás lehetőségei Kokas zenés tevékenységein;
-
Nevelési értékek – a gyermeki lelkület alapvető törvényszerűségei;
-
A kapcsolatok, kapcsolati háló fontossága Kokas felfogásában;
-
A nevelés lehetőségei és korlátai, speciális helyzetek és esetek Kokas csoportjaiban;
-
A nevelés alapkategóriáinak összefüggései – a nevelés lényege, célja és etikai jellege.
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!
Hivatkozások
| 1 | Megjelent, ld. Székely, 2019b. |
| 2 | Ld. Krippendorf, 1980/1995. |
| 3 | Ld. Krippendorf, 1980/1995; Szabolcs, 1999. |
| 4 | Ld. Kokas, 1992. |
| 5 | Ld. Kokas, 1992; 2012. |
| 6 | Deszpot, 2012. |
| 7 | Kokas, 1972. 22. |
| 8 | U.o. 4. |
| 9 | Kokas, 1992. 44. |
| 10 | Kokas, 1998. 23. |
| 11 | Pilinszky, 1993. I. |
| 12 | Kokas, 1998. 25. |
| 13 | Ld. Angelusz, 1996. |
| 14 | Stein, 2015. |
| 15 | „A gyerekek számára biztosított túlzottan nagy mozgástér és kísérletezés olyan dilettáns öntevékenységekhez vezethet, ami nem szolgálja a tanulók igényes zenei fejlődését” – Stipkovits, 2012. s.p. |
| 16 | Kokas, 1992. 24. |
| 17 | U.o. 48. |
| 18 | Kokas, 1992. |
| 19 | Pilinszky János kifejezése – 1993. I. 191. |
| 20 | Kokas, 1992. 19. |
| 21 | U.o. 20. |
| 22 | U.o. |
| 23 | U.o. 16. |
| 24 | U.o. 23. |
| 25 | U.o. 21. |
| 26 | U.o. 21. |
| 27 | U.o. 67. |
| 28 | Kokas, 1998. 147-150. |
| 29 | U.o. 53-54. |
| 30 | Bábosik, 2009. s.p. |
| 31 | A nevelési értékek anyagi, szellemi, erkölcsi szempontú csoportosításán – ld. Bábosik, 2009. |
| 32 | U.o. |
| 33 | Kokas, 1992. 86. |
| 34 | U.o. 24. |
| 35 | U.o. 25. |
| 36 | U.o. 33. |
| 37 | U.o. 47. |
| 38 | U.o. 54. |
| 39 | U.o. 60. |
| 40 | Pilinszky, 1993. II. 188. |
| 41 | Kokas, 1992. 40. |
| 42 | U.o. 58. |
| 43 | U.o. 68. |
| 44 | U.o. 60. |
| 45 | U.o. 24. |
| 46 | U.o. 33. |
| 47 | U.o. 48. |
| 48 | Lk. 18,16. |
| 49 | Hyman & Singer, 1968. In Buda, 2005. s.p. |
| 50 | Kokas, 2002. |
| 51 | Kokas: A test csak közvetítője annak, ami a lélekben zajlik. In Kokas et al., 2007. |
| 52 | Kokas, 1992. 29. |
| 53 | U.o. 31. |
| 54 | U.o. 39. |
| 55 | U.o. 40. |
| 56 | Rutter, 1979. In Busi, s.a. 5. |
| 57 | Kokas, 1992. 40. |
| 58 | U.o. 26. |
| 59 | U.o. 31. |
| 60 | U.o. 34. |
| 61 | U.o. 54. |
| 62 | U.o. 7. |
| 63 | Ld. Pusztai, 2020. |
| 64 | Kokas, 2002. |
| 65 | Ld. a Magyar Mozgás- és Táncterápiás Egyesület honlapját. https://mozgasterapia.net/ |
| 66 | Vass & Deszpot, 2018. 243. |
| 67 | Ld. Kodály, 1941/1982. I. |
| 68 | Kokas, 1992. 19. |
| 69 | U.o. 26. |
| 70 | Ld. Székely, 2020b. |
| 71 | Ld. Tóth, 2009; Marton Dévényi, 2010. |
| 72 | Kokas, 1992. 16. |
| 73 | U.o. |
| 74 | U.o. 104. |
| 75 | Augustinus, s.a. 258. |
| 76 | Ld. Kokas, 1992. |
| 77 | Pusztai, 2020. 251. Nem-tradicionális hallgatók a szakirodalomban: az SNI és BTMN – beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő tanulók, nőhallgatók, alacsony státusú családból származók, kisebbségi etnikai és vallási-felekezeti csoporthoz tartozók, tanulmányaikat nem az érettségi után kezdők, családfenntartók, a munka mellett tanulók – Pusztai, 2020. |
| 78 | Kokas, 1992. 39. |
| 79 | U.o. 24. |
| 80 | U.o. 25. |
| 81 | Nyíri, 1984. 659. |
| 82 | Kokas, 1992. 60. |
| 83 | Ld. Kokas, 1992; 1998; 2012. |
| 84 | Kokas, 1992. 41. |
| 85 | U.o. 57. |
| 86 | Augustinus, 397k./s.a. 287; Kokas, 1992. |
| 87 | Pilinszky, 1993. I. 236. |
| 88 | Buber, 1923/1994. 31. |
| 89 | Buber, 1953/1990. |
| 90 | Pilinszky, 1993. II. 187-188. |
| 91 | Nyíri, 1984. 655. |
| 92 | Pilinszky, 1993. II. 189. |
| 93 | Ld. Kokas, 1972. |