Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


Ökomarketing, ökomarketing-mix értelmezése

A XXI. században a természeti, környezetvédelmi szempontok figyelembevétele egyre meghatározóbb lesz a vállalkozások gazdasági, piaci sikereiben. Ebből következően a marketingben − függetlenül attól, hogy a szolgáltatási tevékenységet a vállalatok szervezetén belül végzik, vagy szakszolgáltatótól vásárolják − a környezetvédelem növekvő hatása, integrálódása valósul meg. A zöldmarketing szükségességét Welford, R. (2003) elméletében azzal támasztja alá, hogy a fogyasztó és a közvélemény a vállalatokat marketingtevékenységük alapján minősíti.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave