Digitalizáció és új média
Trendek, stratégiák, illusztrációk
Tartalomjegyzék
- DIGITALIZÁCIÓ ÉS ÚJ MÉDIA Trendek, stratégiák, illusztrációk
- Impresszum
- A szerzőről
- Köszönetnyilvánítás
- Bevezetés és használati útmutató
- Hogyan érdemes navigálni a kötetben?
- Digitalizáció és mediatizáció Kódolt valóságok
- Behálózottság és mobilizáció Közművesített átjárások
- Adatrobbanás és megfigyelési kultúra Automatizált predikciók
- Új média: alkalmazások és kiterjesztések Transzformált elérések
- Hiperciklusok és optimalizáció Összekapcsolt nyitottság
- Muníció a stratégiai döntésekhez Vezetői összefoglaló
- Forrásjegyzék
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2017
ISBN: 978 963 059 743 2
Sorozat: Marketing szakkönyvtár
ISSN: 2939-6115
Mintha mindent megírt volna a szerző a digitális médiáról és az azzal érkezett új társadalomról. Ahogy látom, mindent meg is írt, vagy ha nem, én nem jöttem rá, mi az. Hihetetlenül szórakoztató, nagyon jól demonstráló, érdekes példákkal alátámasztott magyarázatok, amiket élmény olvasni. Intellektuálisan izgató könyv! Heal Edina igazgató, Google Magyarország
A kötet alapmű a digitális trendek áttekintéséhez és megértéséhez. Egyszerre ad muníciót több szakmának - az IT-tól a marketingig, az üzleti döntéshozástól a felsőoktatás-kutatásig és a művészetig. A szerző átfogó nemzetközi tapasztalatát kamatoztatja példáival és illusztrációival. Az olvasó végül egy hosszabb távon érvényes kötet birtokosa lehet a gyorsan változó trendek világában.
Hivatkozás: https://mersz.hu/feher-digitalizacio-es-uj-media//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero