Balaton Károly, Hortoványi Lilla, Incze Emma, Laczkó Márk, Szabó Zsolt Roland, Tari Ernő

Stratégiai menedzsment


Stratégiai platform és az időtényezőn alapuló stratégia

Az ismert amerikai stratégiai vezetési tanácsadó cégek – amelyek az 1980-as években bizonyos fokig „visszahúzódásra” kényszerültek az általuk ajánlott portfóliómódszerek leegyszerűsítő diagnosztikáját ért bírálatok miatt – az 1990-es évek elejére az erőforrás-analízisen nyugvó új kategóriákat, elemzési módszereket és modelleket dolgoztak ki. A stratégiai döntéshozatal ezen új fokuszáló koncepciói és eszközei közül elsőként térünk ki a Boston Consulting Group (1991) „stratégiai platform” modelljére, valamint az időtényezőre alapozott stratégia felfogására.

Stratégiai menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 783 8

A Stratégiai menedzsment című kiadvány a felsőfokú gazdaságtudományi oktatás fejlesztésének egyik kiemelkedő példája. Az alapképzésben használatos Stratégiai és üzleti tervezés című könyv szerzői a mesterképzésre készítették el szakkönyvüket. Könyvük olyan munka, amit az oktatók és a hallgatók mellett a stratégiai menedzsmentben résztvevő szakemberek is haszonnal forgathatnak: az elmúlt évtized tartósnak ígérkező kihívásait, koncepcionális és módszertani újdonságait is tárgyalják a szerzők a stratégiai vezetés kontextusában.

Hivatkozás: https://mersz.hu/balaton-tari-hortovanyi-incze-laczko-szabo-strategiai-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave