Kiss Mariann

Alapmarketing


Impresszum

 
A jelen digitális kiadás alapjául a 2014-ben megjelent Alapmarketing (Akadémiai Kiadó, Budapest) című mű szolgált
 
Sorozatszerkesztő
Veres Zoltán
 
Írta
Kiss Mariann
 
ISBN 978 963 05 9827 9
 
Kiadja az Akadémiai Kiadó,
az 1795-ben alapított
Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülésének tagja
1117 Budapest, Prielle Kornélia u. 21–35.
 
Első magyar nyelvű digitális kiadás: 2016
 
© Kiss Mariann, 2014
© Csordás Levente, 2014
© Akadémiai Kiadó, 2016
 
A kiadásért felelős az Akadémiai Kiadó Zrt. igazgatója
 
Minden jog fenntartva, beleértve a sokszorosítás, a nyilvános előadás, a rádió- és televízióadás, valamint a fordítás jogát, az egyes fejezeteket illetően is.

Alapmarketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 827 9

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet?

A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé­nyes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cégvezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt érdeklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kiss-alapmarketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave