Hetesi Erzsébet, Veres Zoltán

Nonbusiness marketing


A szerzőkről

Hetesi Erzsébet intézetvezető egyetemi docens a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán, a Kereskedelem és marketing alapszak, valamint a Marketing mesterképzés szakvezetője az Üzleti Tudományok Intézetében. A Pécsi Tudományegyetemen szerzett közgazdász diplomát kereskedelmi szakon, majd a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetemen közgazdasági tanári szakon végzett. Doktor univ. címet 1982-ben kapott a Marx Károly közgazdaságtudományi Egyetemen. PhD-disszertációját 2001-ben védte meg a Pécsi Tudományegyetemen, 2011-ben ugyanitt habilitált. A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottságának tagja, a Közszolgálati és nonprofit munkabizottság vezetője. Alapító tag az International Association on Public and Nonprofit Marketing hálózatban, a szervezet hazai tudományos szekciójának vezetője. 1979-től dolgozik a felsőoktatásban, 2005 és 2011 között a Gazdaságtudományi Kar dékánja, 2006-tól a Szegedi Tudományegyetem Gazdasági Bizottságának elnöke, 2010-től az Üzleti Tudományok Intézetének vezetője. Számos piaci és tudományos kutatás programvezetője volt, publikációi elsősorban a közüzemi marketing, valamint a fogyasztói és szervezetek közötti lojalitás témában jelentek meg.

Nonbusiness marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 749 4

A marketingkoncepció üzleti szférán kívüli alkalmazási lehetőségeiről és az alkalmazás területeiről szóló viták viszonylag új keletűek, a huszadik század derekáig nyúlnak vissza. Mégis, mára a köz- és civilszféra marketingje megszilárdult, a köz- és társadalmi intézmények stratégiai tervezésének és működésének oktatása a képzésekben speciális kurzusként jelenik meg. A nem profitorientált marketing kapcsolódik a vállalati felelősségvállaláshoz is, és hozzájárul a fogyasztók magatartásának és elégedettségének pontos meghatározásához, értékeléséhez.

A nem üzleti jellegű marketing fejlődésében egyidejűleg jelenik meg a kiterjesztés és a specializáció. A köz-és civilszféra marketingjének területén olyan különböző alcsoportok léteznek, amelyek mindegyike külön sajátosságokkal jellemezhető. Ez a sokszínűség jelenik meg ebben a könyvben, Hetesi Erzsébet és Veres Zoltán, a téma elismert szakértőinek művében.

A szerzőpáros az elméleti tartalmat a praktikus nézőponttal ötvözi, és ettől a szöveg olyannyira élvezetes, hogy az oktatás és a gyakorlat igényeit egyaránt kielégíti. Röviden: a könyv egy újabb példája a szerzőktől már megszokott jó teljesítményeknek.

José Luis Vázquez Burguete

a Nemzetközi Nonbusiness Marketing Szövetség (International Association on Public and Nonprofit Marketing) elnöke

Hivatkozás: https://mersz.hu/hetesi-veres-nonbusiness-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave