Piskóti István

Régió- és településmarketing

Marketingorientált fejlesztés, márkázás


A város fejlesztésének stratégiai célrendszere – stratégiai programjai

Miskolc fejlesztésének alapcélja, kiinduló premisszája a küldetésnek megfelelően a helyiek életminőségének, jólétének növelése, hosszú távon egy minden vonatkozásában európai fejlett életminőség megteremtése. A középtávú stratégia céljait, struktúráját is ez a kiindulás határozza meg, amelyet szlogenszerűen úgy is fogalmazhatunk, hogy „középpontban a Miskolciak”, azaz kiindulópontunk a fejlesztés „emberközpontúsága”, minden egyéb – ágazati, területi, szakmai – cél csak ezen alapelv szűrőjén keresztül érvényesülhet. Amikor a helyiek életminőségét (hosszú távon a fejlett európai életminőség elérését) emeljük ki, nem csupán a gazdasági jólét, hanem a kulturális jólét, az egészség és a közösségi jólét, kohézió dimenzióira is koncentrálunk, hiszen ezek együttese esetén beszélhetünk a lakosság elégedettségéről, a városhoz, mint lakóhelyhez való ragaszkodásról és a lokálpatriotizmusról.

Régió- és településmarketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 726 5

A településmarketing hatékony megszervezéséhez nyújt segítséget ez a könyv, amely gyakorlati megközelítésével könnyen alkalmazható ismereteket tartalmaz. Különös érdeme, hogy a marketing alapjait a szakterületre adaptálva mutatja be, ezért megértéséhez nincs szükség előzetes marketingismeretekre. Mind a gyakorlati szakemberek, mind a marketingképzésekben részt vevő hallgatók számára jól hasznosítható, szakmailag kiforrott, igényes és érdekes szakkönyvet tart a kezében az olvasó.

Dr. Kandikó József, főiskolai tanár

a Magyar Marketing Szövetség alapító elnöke

Beruházásfejlesztési tanácsadóként is értékes, érdekes műnek tartom ezt a könyvet, melyben a marketing gyakorlatát a települések, régiók céljainak aspektusából vizsgálja a szerző. A régió- és településmarketing (RTM) sajátos működési mechanizmusait tekintve igen komplex ága a marketingnek, valahol a közigazgatás, az üzlet és a civil szféra találkozásánál. A sokszínű, hazai és külföldi példákkal gazdagított anyag arra sarkallja az olvasót, hogy újragondolja saját, nem egyszer rutinokra épülő tevékenységét, a gondolatébresztő ötletek pedig segítik abban, hogy meg is tudja újítani azt. Képessé tenni valakit a fejlődésre - ez az igazi hozzáadott érték!

Essősy Zsombor vezérigazgató

MAPI Magyar Fejlesztési Iroda Zrt.

Hivatkozás: https://mersz.hu/piskoti-regio-es-telepulesmarketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave