Bauer András, Berács József

Marketing


A szervezeti beszerzési magatartás általános modellje

A beszerzési magatartás egyes tényezőinek összekapcsolása során már eddig is több egyszerűbb modellt ismertettünk. Ennek révén betekinthettünk az egyes változók lehetséges csoportosításába, mérési problémáiba és a beszerzési döntésben játszott szerepébe. A viszonylag egyszerűbb, néhány dimenziós modellek ugyanakkor azzal a hátránnyal is járhatnak, hogy elveszünk a részletekben, és nem látjuk át a nagyobb összefüggéseket. Ennek áthidalására születtek olyan általánosabb modellek, amelyek megkísérelték az összes (vagy legalábbis nagyon sok) releváns tényező logikai összekapcsolását.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave