Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


A fogyasztói jogok

A tagországok állam- és kormányfőinek 1972. évi párizsi csúcstalálkozóján a Római Szerződés 2. cikkelyében rögzített egyik legfontosabb cél az, hogy az életszínvonal, az életminőség emelésének megvalósításához nélkülözhetetlen a fogyasztóvédelmi kötelezettség bevezetése. Ezzel a döntéssel az alapszerződés módosítása nélkül lehetővé vált egy új közösségi politika, a fogyasztóvédelmi politika kidolgozása és bevezetése. A fogyasztók öt alapjogát néhány évvel később az alábbiakban határozták meg:

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave