Törőcsik Mária

Self-marketing

Személy és marketing kapcsolatok


Életívek alakulása napjainkban

Ha az emberek életívében gondolkodunk, akkor a gazdasági aktivitáshoz, a gazdasági teljesítőképességhez mérten vizsgáljuk az egyes szakaszokat az idő függvényében, hiszen mi csak a munkaéletre koncentrálunk, de akár egy teljes emberi élet értéke is kiszámítható (Adorján, 2004). Lehet az életív szakaszainak íveit az átlaghoz képest meredekebbé rajzolni, lehet hosszabbítani, vagyis az ábra sematikus képét formálgatni, de mégis, ebben az esetben is legtöbbször a Gauss-görbe íve mutatkozik meg. Esetünkben ez most csak a piaci ciklusra vonatkozik, vagyis akkor kezdünk el foglalkozni a kérdéssel, miután valaki elkezd dolgozni, gazdaságilag aktívvá válik, és ott zárjuk le a vizsgálódást, amikor valaki kilép a gazdasági életből, a munka világából.

Self-marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 149 3

Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén és a marketing viszonyát boncolgatja. A tőle megszokott élvezetes stílusban vezeti be az olvasót a téma összes dimenziójába. Meríthetünk belőle a saját élethelyzeteink megoldásához, de segíti a könyv a sikeres vagy éppen kudarcos életutak megértését is.

Különös erénye a kötetnek, hogy témája nem csak a marketing szakemberek számára érdekes, valamint az, hogy a tartalom minden korosztályt képes megszólítani.

Veres Zoltán

egyetemi tanár

Pannon Egyetem

Azoknak ajánlom a könyvemet, akik tudni akarják, milyen szálak szövődtek mára a személyek és a marketing között, és látni akarják a kapcsolódások működését.

Egyre gyakrabban érzékeljük a személyekre irányuló profi marketingmunkát, tapasztaljuk ennek erejét. Ezért tárgyalom a személymenedzselést; az arcpiacot, ami a cserélhető teljesítményű emberek piaca; az endorszálást, a híres emberek és márkák együttműködését; az Employer és Employee marketing összefüggéseit; a paraszociális kapcsolatokat, amik egy személy és egy karakter között jönnek létre.

Azoknak is ajánlom a könyvemet, akik döntési helyzetben vannak, vagy éppen egy életszakaszuk mérlegét akarják elkészíteni, amihez segítségnek a marketing gondolati struktúráját kínálom. Azoknak, akik ön-azonosan és hosszú távon akarják értékesebbé tenni magukat.

Tudom, hogy a témafelvetésem megoszthatja az olvasókat, de örülök azoknak, akik érdeklődéssel veszik kézbe a könyvet, abban bízva, hogy inspiráló, vagy akár vitára késztető gondolatokat kapnak.

a Szerző

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-self-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave