4. Összefoglalás és következtetések

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Tanulmányunkban a MoTeL-kutatásra fókuszálva elemeztük a másodelemzés módszertani kérdéseit, lehetőségeit. Fő szempontunk annak bemutatása volt, hogy milyen döntési folyamatok határozták meg a továbbiakban olvasható tanulmányok elkészítését, mivel ez a transzparens közlés az egyik feltétele a másodelemzés készítésnek. Ezzel párhuzamosan azonban arra is rá kívánunk mutatni, hogy a kvalitatív adatbázisok felhasználhatósága milyen komoly potenciált jelent a kutatók számára. A neveléstudományi kutatások, ahol a kvalitatív vizsgálatok száma is meghatározó, s az adatok hozzáférhetősége egyre korlátozottabb, fontos volna kihasználni ezt a módszertani lehetőséget. Ehhez az adatbázisok transzparensebb és hozzáférhetőbb megjelenését kellene támogatni, valamint szorgalmazni kellene a kutatócsoportok közti hatékonyabb együttműködést.
Tartalomjegyzék navigate_next
Keresés a kiadványban navigate_next

A kereséshez, kérjük, lépj be!
Könyvjelzőim navigate_next
A könyvjelzők használatához
be kell jelentkezned.
Jegyzeteim navigate_next
Jegyzetek létrehozásához
be kell jelentkezned.
    Kiemeléseim navigate_next
    Mutasd a szövegben:
    Szűrés:

    Kiemelések létrehozásához
    MeRSZ+ előfizetés szükséges.
      Útmutató elindítása
      delete
      Kivonat
      fullscreenclose
      printsave