Kereskedelmi marketing és menedzsment
Tartalomjegyzék
- Marketing a magyar kisvállalatoknak
- Impresszum
- A szerzőről
- Előszó a 2012. évi kiadáshoz
- Köszönetnyilvánítás
- I. Mit kell tudni a kisvállalatokról?
- II. Mit jelent a marketing egy kisvállalat életében?
- A marketing lényege
- Értékteremtés a vevő számára
- Az értékvezérelt vállalati marketing lényege
- A marketing lényege
- III. Hogyan születik egy kisvállalat, és mit kell tudni az üzleti és marketingtervezésről?
- IV. Hogyan teremtsünk vevőinknek értéket termékeinkkel és szolgáltatásainkkal?
- A termék
- A termékek marketingszemléletű értelmezése
- A termékek csoportba sorolása a szükséges marketingtámogatás szempontjából
- A termék
- V. Milyen lehetőségekkel bír egy kisvállalat a fogyasztási cikkek és a fogyasztói szolgáltatások területén?
- VI. Milyen lehetőségekkel bír egy kisvállalat a termelési eszközök és az ipari szolgáltatások területén?
- Önálló marketingtevékenységet folytató termelőeszköz-gyártó kisvállalatok
- Önálló marketingtevékenységet folytató termelőeszköz-kereskedő kisvállalatok
- Önálló marketingtevékenységet folytató tanácsadó-szolgáltató kisvállalatok
- A beszállító kisvállalatok – vertikális hálózatok
- Horizontális hálózatokban való részvétel a kisvállalati marketing elősegítésére
- Önálló marketingtevékenységet folytató termelőeszköz-gyártó kisvállalatok
- VII. Mit kínáljunk, hogy vevőink elégedettek legyenek?
- VIII. Hogyan kerüljünk be a vevők fejébe?
- IX. Hogyan alakítsuk árainkat?
- X. Hogyan juttassuk el termékeinket a vevőkhöz?
- XI. Hogyan kössünk sikeres üzletet személyesen?
- XII. Hogyan (tömeg)kommunikáljunk?
- XIII. Hogyan legyünk sikeresek az online és a direkt marketing világában?
- Direkt marketing a kisvállalati gyakorlatban
- Kisvállalati online marketing
- Az internet jelentősége és elterjedtsége
- Az e-mail mint marketingeszköz
- A honlap mint marketingeszköz
- A honlapok használata marketingcélokra
- Egyéb online marketingeszközök
- Vállalati eset: Egy induló vállalkozás marketingtevékenysége: a Kiddi-Care Kft. esete
- A fejezethez ajánlott magyar nyelvű szakkönyvek
- Az internet jelentősége és elterjedtsége
- XIV. Mi az, ami mégis a legfontosabb?
- A könyvben megemlített vállalatok és szervezetek listája
- Irodalomjegyzék
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2017
ISBN: 978 963 454 016 8
Sorozat: Marketing szakkönyvtár
ISSN: 2939-6115
Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus „olcsón venni - drágán eladni" kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyezni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is. Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását. Boros Péter, kereskedelmi igazgató Co-op Hungary Zrt. A könyv nagyszerűen rendszerezi, összefoglalja, hogy miként gondolkoznak, terveznek, hogyan döntenek és milyen technikával, milyen módszerekkel működnek a kiskereskedelmi cégek. A szerző világos, érthető stílusban ismerteti meg az olvasót az elméleti összefüggésekkel, a nemzetközi és hazai gyakorlat példáival, tapasztalataival. Hiányzott egy ilyen mű a Kereskedelem és marketing szak oktatásához, de a könyvet nemcsak a felsőoktatásnak ajánlom, hanem a kereskedelmi vállalkozások vezetőinek is, hogy segítségével ellenőrizzék és továbbfejlesszék üzleti gyakorlatukat. Dr. Piskóti István igazgató Marketing Intézet, Miskolci Egyetem
Hivatkozás: https://mersz.hu/agardi-kereskedelmi-marketing-es-menedzsment//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero