Piskóti István

Businessmarketing-menedzsment

Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása


A potenciális beszállítói kör felkészülésének segítése

A következő oldalakon a potenciális, esélyessé, majd tényleges beszállítóvá váló vállalkozói kör számára foglaltunk össze kulcsteendőket, javaslatokat.3 Abból indulunk ki, hogy a vállalkozásoknak alapvetően piaci válaszokat kell adniuk, s tudatosan kell törekedniük a beszállítói képességük, egyáltalán a versenyképességük növelésére. Kutatásaink megmutatták, hogy a „kézenfekvő” fejlesztések (technológiakorszerűsítő, kapacitásbővítő beruházások, termékfejlesztés, munkaerőképzés) mellett elengedhetetlenül szükséges a vállalkozás valós piaci- és saját képességeinek ismerete, a piacon mint a vállalkozások hálózatában való együttműködési készség fejlesztése, s a versenyképességet egyre inkább meghatározó e-business, e-marketing lehetőségek használata, azaz:

Businessmarketing-menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 755 5

A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány.

Dr. Veres Zoltán

tanszékvezető egyetemi tanár

Pannon Egyetem, Veszprém

Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart."

Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt.

az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke

Hivatkozás: https://mersz.hu/piskoti-businessmarketing-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave