Bányai Edit, Novák Péter (szerk.)

Online üzlet és marketing


Mobilmarketing-kampányok, -megoldások

Vodafone – Magyarország. Hazánkban a Vodafone 2008-ban nagyszabású kampányt indított, melynek egyik fő célja volt, hogy minél szélesebb körű direktmarketing-adatbázist építsenek ki, minél több információt tudjanak meg saját felhasználóikról. A kampány során saját felhasználóikat SMS-ben kérték meg egy játékban való részvételre, mely játékban a fődíj egy autó volt. A játékosok a játékban való részvétel során különböző kérdésekre válaszoltak SMS-ben, mint például: életkor, lakhely (irányítószám), gyermekek száma stb. Minden megválaszolt kérdésért pontokat kaptak a játékosok, a cél minél több pont összegyűjtése volt. A játékosoknak lehetőségük volt többletpontszámok gyűjtésére, amit a Vodafone weboldalán tehettek meg, itt is különböző játékokban vehettek részt.

Online üzlet és marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 725 8

Rövid idő alatt nagyot változott a világ, az internet különc újdonságból életünk nélkülözhetetlen része lett. Természetessé vált, hogy otthon vagy az irodában, sőt egyre inkább mobilról is online vagyunk. Az elmúlt évtizedben dinamikus fejlődés jellemezte az online tartalomszolgáltatást mind mennyiségi, mind minőségi oldalon. A fejlődés olyan gyors, hogy szinte lehetetlen nyomon követni, ezért is érdemes megállnunk egy pillanatra és áttekintenünk, hol tartunk ma, milyen új technológiák állnak rendelkezésünkre, milyen újfajta fogyasztói igényekkel kell szembenéznünk. Ebben nyújt segítséget ez a könyv.

Liptay Gabriella marketingkommunikációs ágazati igazgató

Magyar Telekom Nyrt.

Az online üzletről és marketingjéről könyvet írni bátor vállalkozás, hiszen szinte a megjelenéskor már a múltról szól. A 11 szerző mégis maradandót alkotott, mivel olyan kérdéseket tárgyalnak, melyek kapcsán nem csupán új módszereket ismerhetünk meg, hanem olyan gyakorlati készségeket, képességeket sajátíthatunk el, melyek alkalmassá teszik az olvasót mint használót az online üzlet világában való eligazodásra, a mindennapokkal való lépéstartásra. A könyv tehát nemcsak felsőoktatási tananyag, hanem módszertan a vállalkozásoknak és gazdag muníció a kreatív továbbfejlesztők, az újat felfedezni és megvalósítani akarók számára.

Dr. Piskóti István intézetigazgató

Miskolci Egyetem, Marketing Intézet

Hivatkozás: https://mersz.hu/banyai-novak-online-uzlet-es-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave