Bányai Edit, Novák Péter (szerk.)

Online üzlet és marketing


Online szolgáltatók

Amíg az e-tailerek termékeket, addig az online szolgáltatók szolgáltatásokat adnak el online módon. Az online szolgáltatások területén robbanásszerű fejlődés ment végbe, amit sokan észre sem vettek. Az olyan web 2.0-s alkalmazások, mint a fényképek, videók és a felhasználók által generált tartalmak – blogokban vagy közösségi oldalakon történő – megosztása, mind-mind a fogyasztók számára nyújtott szolgáltatások. A Google vezető szerepet játszott ebben az olyan alkalmazásokkal, mint a Google Maps, a Google Docs and Spreadsheets vagy a Gmail. A ThinkFree és a Buzzword a Microsoft Word online alternatíváiként jelenik meg, és inkább tekinthető egyfajta szolgáltatásnak, mint terméknek. Az olyan sokkal személyesebb szolgáltatások, mint az orvosi receptek online módon történő felírása, a pénzügyi vagy nyugdíjtervezés, valamint az utazási ajánlatokat tartalmazó oldalak is gyorsan szaporodnak.

Online üzlet és marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 725 8

Rövid idő alatt nagyot változott a világ, az internet különc újdonságból életünk nélkülözhetetlen része lett. Természetessé vált, hogy otthon vagy az irodában, sőt egyre inkább mobilról is online vagyunk. Az elmúlt évtizedben dinamikus fejlődés jellemezte az online tartalomszolgáltatást mind mennyiségi, mind minőségi oldalon. A fejlődés olyan gyors, hogy szinte lehetetlen nyomon követni, ezért is érdemes megállnunk egy pillanatra és áttekintenünk, hol tartunk ma, milyen új technológiák állnak rendelkezésünkre, milyen újfajta fogyasztói igényekkel kell szembenéznünk. Ebben nyújt segítséget ez a könyv.

Liptay Gabriella marketingkommunikációs ágazati igazgató

Magyar Telekom Nyrt.

Az online üzletről és marketingjéről könyvet írni bátor vállalkozás, hiszen szinte a megjelenéskor már a múltról szól. A 11 szerző mégis maradandót alkotott, mivel olyan kérdéseket tárgyalnak, melyek kapcsán nem csupán új módszereket ismerhetünk meg, hanem olyan gyakorlati készségeket, képességeket sajátíthatunk el, melyek alkalmassá teszik az olvasót mint használót az online üzlet világában való eligazodásra, a mindennapokkal való lépéstartásra. A könyv tehát nemcsak felsőoktatási tananyag, hanem módszertan a vállalkozásoknak és gazdag muníció a kreatív továbbfejlesztők, az újat felfedezni és megvalósítani akarók számára.

Dr. Piskóti István intézetigazgató

Miskolci Egyetem, Marketing Intézet

Hivatkozás: https://mersz.hu/banyai-novak-online-uzlet-es-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave