Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése


12. táblázat. Eltérő hálózati stratégiák
 
Diszkontláncok
Szupermarketek
Hipermarketek
Célcsoport
szegények, takarékosak
igényesek
családi nagybevásárlók
Elhelyezkedés
lakótelep, kis település
városközpont
nagyváros széle
Berendezés
diszkont
exkluzív
monumentális
Választék
szűk, 1000 cikk
széles, 10 000 cikk
hatalmas, 100 000 cikk
Ár
legalacsonyabb
mérsékelt
alacsony, mérsékelt
Akció
nem jelentős
jelentős
elsöprő
Megrendelés
központi elosztás
üzletkötő
üzletkötő
Szállítás
központi elosztás
szállító
szállító

A marketingcsatorna menedzselése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 763 0

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

Hivatkozás: https://mersz.hu/kopcsay-a-marketingcsatorna-menedzselese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave