Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése


8. táblázat. Vállalati beszerzési stratégiák
 
Választott stratégia
Döntési színt
Fontosság – kockázat
stratégiai termék
menedzsment
hatalmi termék
beszerzési vezető
szűk keresztmetszet
beszerzési vezető
rutintermék
beszerző
Alapstratégia
költségvezető
menedzsment
megkülönböztető
menedzsment
összpontosító
menedzsment
Partnerválasztás
biztonság, állandó partner
beszerzési vezető
biztonságos, több forrás
beszerzési vezető
egyszerűsítés
beszerzési vezető
Újdonságfok
új vásárlás
menedzsment
rutinszerű újravásárlás
beszerző
módosított újravásárlás
beszerzési vezető

A marketingcsatorna menedzselése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 763 0

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit.

Prof. Dr. Józsa László

Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)

Hivatkozás: https://mersz.hu/kopcsay-a-marketingcsatorna-menedzselese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave