Rekettye Gábor

Marketing a magyar kisvállalatoknak


12. táblázat. A piacbefolyásolási eszközök részletezése
Reklám
Értékesítés-ösztönzés
Események
PR
Személyes eladás
Direkt és interaktív marketing
Word-of-mouth marketing
Nyomtatott és sugárzott hirdetés
Versenyek, játékok stb.
Sportesemények
Sajtóközlemények
Bemutatók
Katalógus
Emberek közötti kommunikáció
Külső csomagolás
Ajándékok
Szórakozás
Beszédek
Értékesítési meetingek
Levelek
Chat-szobák
A csomagolásba betett hirdetés
Minták
Fesztiválok
Szemináriumok
Ösztönző programok
Tele-marketing
Blogok
Filmek
Vásárok és kiállítások
Művészet
Éves jelentés
Minták
Elektronikus vásárlás
 
Brosúrák
Bemutatók
Gyárlátogatás
Jótékony-sági adományok
Vásárok és kiállítások
TV-vásárlás
Poszterek
Kuponok
Vállalati múzeum
Publikációk
 
Fax-levelek
Szaknév-sorok
Engedmények
Utcai aktivitás
Közösségi megmozdulások
 
E-mail
Plakátok
Olcsó finanszírozás
 
Lobbizás
 
SMS
Az eladás helyén alkalmazott hirdetések
Használt termék beszámítása
 
Hírlevél
 
Hangos üzenetek
Audio-vizuális eszközök
 
 
 
 
Blogok
Szimbólumok, logók
 
 
 
 
Weboldalak

Marketing a magyar kisvállalatoknak

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 777 7

Döntéshozóként tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing mennyire fontos tényezője a piaci sikernek. Rekettye Gábor könyve olyan muníciót ad a kisvállalati szakembereknek, amellyel még ebben a válságos környezetben is sikeresek lehetnek. A könyv mindazok számára kötelező olvasmány, akik a kisvállalatok piacán tevékenykednek, és minőséget előállítva hasznára akarnak lenni a magyar társadalomnak.

Balogh Levente tulajdonos ügyvezető, Szentkirályi Ásványvíz Kft. Örülök, hogy az Akadémiai Kiadó Rekettye Gábor könyvét - bővített formában, új pozitív magyar kisvállalati példák felvonultatásával - újból megjelentette. A kötet jól szolgálja célját: a marketinget részletesen tárgyalja, ugyanakkor olvasmányos és gyakorlatias. A szervezetünk által képviselt vállalkozások szakemberei sokat profitálhatnak a könyvből. Javaslom, hogy minél többen olvassák el.

Szűcs György elnök, Ipartestületek Országos Szövetsége Rekettye Gábor gyakorlati példákkal megtűzdelt, de elméletileg is igényes könyve fontos olvasmány lehet mindazoknak, akik nem csupán az iránt érdeklődnek, hogy milyen módon lehet egy cég termékeit jobban eladni, hanem azt is szeretnék megtudni, hogyan lehet mind a vevő, mind a vállalkozás számára előnyös, tartós értéket létrehozni.

Szerb László, egyetemi tanár, kisvállalati kutató

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-marketing-a-magyar-kisvallalatoknak//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave