Marketing az egészségügyben
Tartalomjegyzék
- A turizmus esszenciája
- Impresszum
- Bevezetés
- 1. A turizmus újraértelmezése felé
- 2. Ellenpontok közeledése
- 3. A turizmus változó horizontján
- 4. Biztonság mindenekelőtt
- 5. Tér, hely, desztináció
- 6. A fenntarthatóság nem illúzió
- 7. Szolgáltatásfejlesztés
- 8. Turizmuspolitika
- 9. Élménykeresés
- 10. Trendelés
- 11. Test, lélek, szellem
- 12. Színesedő termékpaletta
- Irodalom
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2016
ISBN: 978 963 059 780 7
Az egészségügy középpontjában az egészségét elvesztett és azt visszaszerezni vágyó beteg ember áll, körülötte az orvos, a nővér, az asszisztens, a biztosító, a tulajdonos állam vagy önkormányzat, a hatóságok, a betegjogi szervezetek bonyolult szövevénye. A marketing alkalmazása pedig mindebben megerősítheti a beteg központi helyét, tisztázhatja a szereplők közötti egyenrangú folyamatokat, és kapaszkodót nyújthat a színpad másik felének berendezésére - az egészségmegőrzés és a prevenció racionális és egyenrangú cserekapcsolatokon nyugvó kialakítására. Simon Judit munkája úttörő vállalkozás. Az irodalom széles áttekintésére alapozva találja meg a marketing helyét az egyén és a közösség életének olyan fontos metszetén, mint az egészségügy. A könyvben leírtak az egészségügyi intézmények vezetőinek, az egészségpolitikusoknak, az orvosoknak és a nővéreknek egyaránt hasznos ismereteket nyújtanak. Dr. Réthelyi Miklós professor emeritus, a SOTE korábbi rektora Mindazok, akik az egészségügyben fontosnak tartják a betegközpontúságot, feltétlenül tanulmányozzák és forgassák gyakran ezt a művet. Simon Judit igen értékes útmutatót ad könyvével az átalakuló egészségügyi rendszerekhez. A szerző közeli munkatársaként 15 éve követem az ezen a területen végzett munkáját. És mindenképpen becsülöm kitartásáért, elhivatottságáért és állhatatosságáért, hogy ezt a két, korábban fényévek távolságában lévőnek gondolt területet sikerült közelebb hoznia, olyannyira, hogy megszülethetett ez a könyv, mely egyszerre szolgál a hazai szakirodalom elméleti megalapozó műveként, valamint számos eddigi hazai tapasztalat megosztásával gyakorlati útmutatóként is. Az egészségügy potenciális ügyfeleként határozottan azt kívánom, minél több hazai szolgáltató sajátítsa el és alkalmazza a könyv ismereteit. Akkor nyugodtabban megyek el hozzájuk páciensként. Dr. Lantos Zoltán ügyfélkapcsolati igazgató, GfK LHS Healthcare
Hivatkozás: https://mersz.hu/simon-marketing-az-egeszsegugyben//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero