Izsó Lajos, Becker György (szerk.)

Termékélmény


Professzionális számítógépes játékok és a játékosok motivációi

A fenti sorok Bognár Zoltán okleveles műszaki menedzser Az XBOX360 játékkonzol termékstratégiájának továbbfejlesztési lehetőségei a hazai piacon című diplomamunkájának bevezetőjéből származnak, amely alapul szolgált a számítógépes játékokkal kapcsolatos termékélmények mélyebb tanulmányozásához. Az XBOX360 külön esettanulmányban jelenik majd meg a későbbiekben, de előtte a számítógépes játékokkal kapcsolatos preferenciákat és motivációkat mutatjuk be, amelyeket Izsó–Kiss 2001-ben egy online felmérés keretében mért fel. Ebben a fejezetben ennek a kutatásnak a legfőbb eredményeit emeljük ki és mutatjuk be a termékélmények szemszögéből.

Termékélmény

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 779 1

A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság, hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes könyv számtalan "ütős" példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas esettanulmányaikat - a Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a marketingesek forgathatják haszonnal.

Hámori Balázs egyetemi tanár

Budapesti Corvinus Egyetem

A Termékélmény különleges termékélményt nyújt minden olvasónak, dolgozzon akár a marketing, a design, a kommunikáció vagy a kutatás területén, avagy legyen a könyv kíváncsian érdeklődő olvasója. Segítségével saját termékélményeinkre is rácsodálkozhatunk: miért esünk hasra a Starbucks méregdrága kávéjától, miért lelkesedünk annyira egy bizonyos szignóval ellátott bőrtáskáért és fizetünk érte erőnkön felül? Az alapvetően pszichológiai indíttatású könyv azonnal aprópénzre váltja a tudományos ismereteket: bevezet minket a mindennapjainkat körülvevő tárgyak, szolgáltatások, márkák megkívánásának, megszerzésének és megtartásának lélektani, tárgytervezési és marketing vonatkozásaiba egyaránt.

Hoffmann Márta stratégiai fejlesztési igazgató

Hoffmann Research International

Hivatkozás: https://mersz.hu/izso-becker-termekelmeny//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave