Bauer András, Berács József

Marketing


Marketing és marketingmenedzsment

A marketing mint üzleti tudomány és mint szervezeti funkció különböző oldalról vizsgálható. Könyvünk megközelítésére a menedzseri irányultság jellemző. A vezetési funkciók – mint például az elemzés, a tervezés, a végrehajtás és az ellenőrzés – végig jelen vannak bizonyos fejezetekben, másokban pedig ezek kerülnek a középpontba. Peter Drucker klasszikussá váló gondolatát követjük, miszerint az üzleti életben egyetlen értelmes cél létezik, a vevőteremtés. Ugyanis a vevő az, aki meghatározza, hogy miként működjön az üzleti vállalkozás. A marketingmenedzsment általánosan elfogadott meghatározása (az Amerikai Marketing Szövetség ajánlása szerint is) a marketingcélokat állítja a középpontba.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave