Bauer András, Berács József

Marketing


Az új termékek fogyasztói elfogadása

Az új termékek esetében Rogers (1962) tipológiája sokat segít a várható siker becslésében. A fogyasztók új iránti hajlandósága termékcsoportonként és országonként változó, de ez önmagában még nem elegendő az új termékek és ötletek elfogadásának előrejelzéséhez. A továbbiakban azt vizsgáljuk, hogy melyek az új termék azon tulajdonságai, amelyek az elfogadás folyamatát befolyásolják:

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave