Bauer András, Berács József

Marketing


9.3. példa. Az év logisztikai menedzsere, 2014
 
2014-ben a Magyar Logisztikai Beszerzési és Készletezési Társaság Gerencsér Szilárdot választotta az év menedzserének, aki elektronikai ipari óriásoknál tevékenykedik idestova 15 éve. Miután a komáromi Nokia telefon gyártását az új tulajdonos befejezte és azt Távol-Keletre telepítette át, a telephelyet megtartotta és annak feladatát átalakította. A komáromi vállalatot sikerült egy, a teljes ellátási láncon átívelő projekt keretében úgy átalakítani gyártóegységből logisztikai bázissá, hogy az átfutási idők és ezáltal a készletszintek jelentősen csökkentek, miközben a vevők felé javult a termékek rendelkezésre állása. Mindez úgy került megvalósításra, hogy a vevők készletkezelésének feladata fokozatosan a Microsoft felelősségi körébe került át. Az új vezető és csapata világosan leválasztotta a vevői diverzifikációt a termelési folyamatokról. Ezzel megmaradtak a tömeggyártás egyszerű alapfelépítéséből adódó sikerkritériumok, és párhuzamosan gyorsult a kiszolgálás a végfelhasználók felé. A fenti változásokat már-már kíméletlen piaci és vállalati környezetben realizálták.
 
Forrás: MLBKT.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave