Bauer András, Berács József

Marketing


10.7. táblázat. A reklám formái és hatásaik
Reklámforma
Elsődleges cél
Hatás időtáv
Elsődleges célcsoport
Hirdetés
Imázsépítés, értékesítésnövelés
Hosszú
Fogyasztók, vállalatok
Public Relations
Imázsépítés, informálás
Hosszú
Érdekeltek, általános véleményalkotók
Eladásösztönzés
Értékesítésnövelés
Rövid
Potenciális vásárlók
Közvetlen marketing
Értékesítésnövelés
Rövid
Célcsoport, célszemély
Párbeszéd
Informálás, diskurzus
Mindkettő
Fogyasztók, rajongók

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave