Bauer András, Berács József

Marketing


11.6. táblázat. Öt alapfogalom, amely a sikeres marketinghez vezet
Alapfogalom
Mit jelent?
Mit tegyünk?
Tudomány
Az adatgyűjtésben, modellezésben és elemzésben történt előrelépés a fogyasztói döntések precízebb mérését és menedzselését, valamint a célzottabb költést teszi lehetővé.
Állítsuk csatasorba a „big data”-t és az összes elemzési eszközt, amellyel belelátunk a fogyasztói döntésekbe!
Lényeglátás
A marketingesek közvetlenül is alakíthatják az üzleti életet a fogyasztói élmény bekapcsolásával és a termékfejlesztéssel.
Használjuk ki a fogyasztói vágyakat és igényeket, hogy funkcionális előnyöket nyújtsunk, a biztonságtól a vásárlási kényelemig!
Történet
Az a mód, ahogyan a történetet megszólaltatjuk, folyamatosan változik, gazdagabb a digitális kölcsönhatás és erőteljesebbek a kommunikációs eszközök.
Tudjunk lemondani a történetek kontrolljáról, hiszen a vevők a közösségi médiában úgyis értelmezik és módosítják őket!
Sebesség
A fogyasztói preferenciák, piaci dinamikák és a termékéletgörbék meglepő gyorsasággal változnak.
Fejlesszük ki a vezetői képességeket és a szervezeti befolyást, hogy funkcióközi teamek jöhessenek létre!
Egyszerűség
A bonyolultság a sebesség ellensége és a piacvezetők nagyobb egyszerűségre törekednek.
Csökkentsük, vagy szüntessük meg a hierarchiákat, a kommunikációs szakadékokat és a szervezetek közötti átfedéseket!
Forrás: Gordon–Perrey, 2015: 5–6.

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave