Bauer András, Berács József

Marketing


1.1. táblázat. A marketing vizsgálatának „3 dichotómia”-modellje
 
 
Leíró
Normatív
Nyereségorientált szektor
Mikro
Hogyan reklámoznak a cégek?
Hogyan hozzanak a cégek reklámdöntést?
Makro
Milyen a kapcsolat reklámköltség és gazdasági növekedés között?
A reklámozás társadalmilag kívánatos?
Nonprofit szektor
Mikro
Hogyan reklámoznak a nonprofit intézmények?
Hogyan reklámoznak a nonprofit intézmények?
Makro
Milyen a tv-hirdetés hatása a választásokra?
Megengedheti a társadalom, hogy a politikust úgy adják el, mint a fogkrémet?

Marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 007 6

Nehezen találni ma Magyarországon olyan marketing szakembert vagy vállalati felsővezetőt, aki ne ismerné ezt a könyvet. Jómagam közel húsz éve fogtam először kézbe „a" Bauer-Berács egy példányát, és most nagy élvezettel olvastam a legújabb, immáron negyedik, átdolgozott kiadást. Friss, modern szemlélet, olvasmányos stílus és izgalmas gyakorlati példák jellemzik, amelyek a legújabb nemzetközi kutatások eredményeit mutatják be. Jó szívvel ajánlom a jövő és a jelen marketing szakembereinek és vállalati felsővezetőinek is!

Seres Miklós ügyvezető igazgató

Hilti (Hungária) Kft.

Hivatkozás: https://mersz.hu/bauer-beracs-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave