Borgulya Istvánné Vető Ágnes Ágota

Kommunikációmenedzsment a vállalati értékteremtésben


Feladatok

  1. Gyűjtsön adatokat az interneten vagy más forrásokból a GLOBUS vállalat piaci helyzetéről! Foglalja össze a vállalat történetének fontos állomásait!
  2. Tanulmányozza át a fent leírt változtatási folyamatot, és helyezze el a folyamatot a cég élettörténetében!
  3. Dolgozza ki válaszait az alábbi kérdésekre:
    • Milyen előzmények után döntött úgy a GLOBUS vállalat vezetése, hogy változtatni kell az arculaton?
    • Milyen módszerrel kezdett neki a vezetés az arculat megváltoztatásának?
    • Milyen fázisokon ment keresztül az új arculat kialakítása?
    • Milyen hatása lehet az új arculatnak a vállalat munkatársaira mint stakeholderekre?
    • Milyen hatása lehet az új arculatnak a többi stakeholderre?
    • Hogyan járul hozzá az új arculat kialakítása a vállalati érték növekedéséhez?
    • Milyen lépéseket tart szükségesnek ahhoz, hogy a vállalat a jelen körülmények között sikeres maradjon?
    • Milyen kommunikációs stratégiát és intézkedéseket tart célravezetőnek a válság hatása következtében a vállalati érték megtartását, illetve további növekedését szem előtt tartva?

Kommunikációmenedzsment a vállalati értékteremtésben

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 017 5

A sikeres vállalatok mindegyike kiemelkedik abban, ahogyan tagjai a kommunikáció széles eszközrendszerét alkalmazzák. Ez az elgondolkodtató, sok gyakorlati példával kiegészített, átfogó mű biztos kézzel nyújt - akár azonnal alkalmazható - segítséget azok számára, akik a vállalati és egyéni eredményesség növelésére törekednek. Úgy vélem, ennek a könyvnek köszönhetően a közeljövőben sokszor örülhetünk majd azoknak a hazai és nemzetközi sikereknek, melyek a kommunikáció szerepének jobb megértéséből és hatékony vállalati alkalmazásából erednek majd.

dr. Kántor Sándor stratégiai kommunikáció és vállalati kapcsolatok vezérigazgató-helyettes

ELME Ipari Csoport Zrt.

A vállalatok egyik legnagyobb büszkesége a jól működő kommunikáció. Kincs, amit - megléte esetén - azonban nemcsak védeni, hanem (újra)tervezni, (újra)gondolni, és folyamatosan finomítani kell. Akinek ez eddig nem volt evidencia, e könyv elolvasását követően azzá válik. E szintetizáló, elemző kérdéseket felvető, több dimenzióban otthonosan mozgó munka remek lehetőséget biztosít arra, hogy a szakmabeli átgondolja, milyen is a munkáltató társaság kommunikációja, min lehet saját eszközeivel javítania, a laikus érdeklődő pedig egy új világba tekinthet be, mely vállalati értékteremtésről, a közös kultúra kialakításáról, az átgondolt, komplex kommunikációs folyamatokról szól. És mindez az elmélet-gyakorlat-esettanulmányok hármasának - kiváló arányérzékkel történő - bemutatásával: a klasszikus 4-4-2-es felállásban történik (10 fejezet 3 tematikus egységbe rendezve). VILÁGBAJNOK!

Dr. Németh Tamás főosztályvezető,Groupama Garancia Biztosító Zrt.

Mára a vállalati kommunikáció mint versenyelőnyt biztosító tényező és értékvezérelt vezetői tevékenység felsorakozott a cég piaci értékét növelő, hagyományosan elfogadott tényezők, azaz a versenyképesség, az innovációkészség és a nyereségesség mellé. A szemléletes példákkal alátámasztó mű azt az üzenetet közvetíti, hogy a vállalat a menedzsment, a szociálpszichológia és az információs technológia alapjaira összehangoltan építve juthat e versenyelőny és értéknövelés birtokába. A könyvet haszonnal forgathatja a menedzsment és a kommunikáció területén tevékenykedő vállalati szakember éppúgy, mint az oktatásban és a kutatásban dolgozók.

Vass Réka vállalati kapcsolatok vezető, British American Tobacco Hungary

Hivatkozás: https://mersz.hu/borgulya-kommunikaciomenedzsment-a-vallalati-ertekteremtesben//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave